piątek, 17 sierpnia 2012

Ważne.

   Piszę do was ponieważ mam dla was wiadomość.
Dla niektórych dobrą, a dla niektórych złą.

   Po długim zastanowieniu się doszłam do wniosku, że piszę coraz nudniejsze rozdziały i chyba zakończę swojego bloga. Nie chodzi tutaj o ilości komentarzy pod rozdziałami bo nie każdemu musi podobać się moje opowiadanie. To po prostu moja decyzja.  Może i będę żałowała tego co właśnie robię. A co ja gadam na pewno będę żałowała, ale no sama widzę i wiem, że rozdziały nie są już takie jak na początku. Mnie się one nie podobają a co dopiero wam.
  No więc chciałabym wam naprawdę z całego serca podziękować za czytanie tych wypocin i za każdy komentarz pod rozdziałem. Wiem, że nie zawsze mi one wychodziły i wiem, że od pewnego czasu były krótkie i rzadko dodawane, ale naprawdę  czasami nie miałam weny. Czasami nie chciałam was zanudzać. Czasami nie miałam czasu by coś napisać, a czasami po męczącym dniu nie miałam siły nawet napisać jednego durnego wyrazu.
   Dla chętnych dziewczyn mam propozycję. Jeżeli znalazłaby się dziewczyna, która chciałaby pociągnąć tą historię do końca to niech napisze do mnie pod ten numer : 36626797 jest to mój nr gadu. Każda z was ma talent i naprawdę ja z chęcią oddam tego bloga w dobre ręce. Dlatego chętne dziewczyny proszone są o kontakt ze mną. Bardzo bym prosiła jak byście pisały do mnie to wysyłajcie linka do swoich blogów.
  Jeżeli zdarzy się taka sytuacja, że nikt nie będzie chciał kontynuować tej historii dalej  to po prostu  usunę to opowiadanie, albo zawieszę. Wiem, że wiele z was nie będzie chciało abym skończyła pisać to opowiadanie, ale raczej żaden komentarz nie zmieni mojego zdania. Przykro mi ; (

    Chętne dziewczyny zapraszam. Naprawdę piszcie do mnie od teraz czekam na wasze wiadomości ; )
Propozycję przyjmuję do 24 SIEPRNIA tego roku do godziny 18:30. To wtedy podam wam wiadomość ile dziewczyn się zgłosiło i którą wybrałam aby kontynuowała moje wypociny.


  Klaudia Xxx

6 komentarzy:

  1. OSTRZEŻENIE.!
    Nawet nie próbujcie laski się zgłaszać ,aby prowadzić dalej tego bloga.! Klaudia chwilowo pierdzieli głupoty i nie wie co robi.!:D
    Więc ja wam mówię.! Nie zgłaszajcie się bo was znajdę i zakopie.!:D Klaudusia najukońsza moja mordeczka nie zrobi nam tego i zostanie na tym blogu. Wiem , że się teraz śmiejesz jak to czytasz. Ale ja mam niecne plany co do Ciebie ;D więc nie oddawaj tego bloga, bo je zrealizuje -.^

    kocham Cięęęęę .! <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze cie! Nie przestawaj pisać tego bloga! Nie oodawaj tego bloga nikomu bo ja sie załamie psychicznie normalnie.
    nikt nie bedzie go pisal tak dobrze jak ty.
    Wcale nie zanudzasz! Moim zdaniem jest coraz bardziej ciekwaszy Xd
    xxx

    <3<3 xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Your Dreams " druga Klaudia" ty to jestes dobra :)) tak na inne dziewczyny napadac, ale masz racje ,
    Nasza Winiarcia musi nadal pisac tego bloga :))

    tak ze zadnego Kastingu nie BEDZIE !!!


    Moja mycha:*




    Julka:))

    OdpowiedzUsuń
  4. PIERDOLI CI DZIEWCZYNO ? !
    WEŹ OGARNIJ , DUPE !
    PISZESZ BLOGA DALEJ I KONIEC !
    NIE MASZ NIC DO GADANIA !
    TO JEST NAJLEPSZY , BLOG JAKI CZYTAM DO TEJ PORY !
    CHCESZ ŻEBYM SIE OBRAZIŁA ? !
    BO JA NIE !
    KOCHAM , CIE Z CAŁEGO SERDUCHA I NIE ODDASZ TEGO BLOGA NIKOMU !
    BĘDZIESZ GO PISAŁA , DALEJ KURWA DALEJ <3 !
    KOCHAM CIE :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie proszę nie kończ jeszczę!
    Co ja będe czytać?
    Przemyśl to błagam!

    OdpowiedzUsuń
  6. widzisz Winiarcia dziewczyny dobrze mówia:))

    piszesz superr i masz pisac go nadal :***

    Kocham <3 Julka:)

    OdpowiedzUsuń